Artwoman- biżuteria autorska

Temat: kupie do junaka
który jest orginalny, który ma papiery i od sprzedawcy, który kocha motocykle i chce swój sprzedać w dobre ręce. Wiec jesli posiadacie lub znac kogos kto chce sprzedac junaka proszę o...
Źródło: mkmjunak.fora.pl/a/a,86.html



Temat: Wyprzedaż garażowa części JUNAK M07 I M10
Witam ! Likwiduję garaż i stare hobby więc chciałem się pozbyć wszystkiego co zostało po fascynacji junakiem . W związku z powyższym na stronie indiszman.fotosik.pl są zdjęcia całości moich zasobów na sprzedaż. Dodam jeszcze oryginał ramę, koło przód + ładne opony, przodek czego nie ma na zdjęciach. Cena za całość to 5000 zł. W razie pytań proszę o maila: indiszman@wp.pl podam mój...
Źródło: mkmjunak.fora.pl/a/a,111.html


Temat: Pannonia by kleryk :)
... brakuje mijeszczekilku detali, a do najpilniejszych należy kranik. Kupiłem od Junaka, nie pasuje, od Jawy 250 / 175 i shl też nie pasuje może ktoś mataki na sprzedaż? będzie kranik, będzie...
Źródło: lubelscyweterani.fora.pl/a/a,82.html


Temat: Podkarpackie
Krzysiek 1989r Odrzykoń (koło krosna ) WSK KOS 1983r. WSK M06 1979r. Junak M10 1961r Junak M10 1964r. MZ TS 150 1983r MZ ETZ 150 1986r. Komar 3 biegowy 1980r. Suzuki ... sprzedaży, no ale niedawno kupiłem taką samą wiec wspomnienia powróciły. Pozdrawiam wszystkich miłośnków weteranów, jeśli by ktoś był z niedaleka to chętnie pozam osobiscie i pogadam o motocyklach WSK
Źródło: wskonline.fora.pl/a/a,4175.html


Temat: Witam!
Witam! Co by tu o sobie... hmm... nazywam sie Krzysiek, mam 15 lat. Swojego "ruska" jeszcze nie posiadam- zarejestrowałem się tu, żeby ogłosić swoją ofertę sprzedaży części (mam m.i.n nowe gumowe ... konkurencyjnych cenach ) Niestety, żeby dać foto części, muszę nabić 3 posty. To jest pierwszy Btw, do innych motocykli i motorowerów (WSK, WFM, SHL, Junak, Komar, Romet, Simson, Jawa TS, MZ),...
Źródło: kolyaska.fora.pl/a/a,498.html


Temat: wasz pierwszy motur
Ja zaczynałem 20 lat temu od Pannonii z wózkiem, bez papierów, jexdziłem nią po łące na wsi, aż sie rozleciała doszczetnie. Potem był Junak, Jawa, MZ, potem przerwa (wojsko, ślub, dzieciak), potem Dniepr, aż w końcu Beemka. Kasę na dołożenie do beemki po sprzedaży Dniepra zdobyłem sprzedając na Allegro wszelkie części od ruska wygrzebane z garażu, trochę sprzętu wędkarskiego i inne zbędne...
Źródło: kmgryf.fora.pl/a/a,49.html


Temat: Choppery ?!
Doli_M11 popieram cie w 100%. Wszystkie te ogloszenia o sprzedazy przerobionych motocykli pojawiajace sie w serwisie Allegro czy innym sa zenujace. Te motocykle poprzerabiali jacys gowniaze nie majacy wogole pojecia o ... Zrobic motocykl orginalny. Mozna do tego celu wykozystac silnik od Junaka bo jego brzmienie jest tutaj bardzo OK. Mozna tez oko przymknac na uzycie do tego celu orginalnej ramy bo dzisiaj Furba ramy robi. Jak widze jednak Junaka gdzie w ruch poszla spawarka, szlifierka i katowka to mnie krew zalewa. Przycinanie czesci jak sie tylo da a juz orginalnych blotnikow o pomste...
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,117.html


Temat: Witam wszystkich Pasionatów-PIASKOWANIE-WARSZAWA
Witajcie! Też jestem pasionatą zabytkowych motocykli. Mam obecnie Junaka, SHL i K 750 która jest wystawiona na sprzedaż - możecie ją zobaczyć na allegro. Poza tym chciałem się trochę zareklamować-prowadzę PIASKOWANIE...
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,2393.html


Temat: Junak
To kiedyś był Junak M07 niestety poprzedni właściciel za dużo się na oglądał Easy ridera i przerobił Junaczka .Gość przy sprzedaży mówił że żałujeł ze tak go pociął ładnych parę lat...
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,2851.html


Temat: Pierwszy, większy, prawdziwy motor... Tylko jaki?
Ja czasem gdy mam ochotę junaka rozwalic młotem Gdybyś mieszkał bliżej to by zaproponował ci sprzedaż zamiast demolkę młotem Natomiast ja od pół roku śmigam Virażką (móje pierwsze moto) i całkiem...
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,1103.html


Temat: Kolekcja Polskiej Motoryzacji z Buska-Zdroju
No to masz już powody sprzedaży na tapecie Tam na zdjęciach siódemki widać połówkę starego domu, w którym motocykle odzyskiwały świetność; miałem pełne poparcie i pozwolenie najbliższych krewnych, do których ta ... Junaki,Ifa BK, Iż-49, ,Ogar 350, Viktoria, DKW RT 125,...piękny niemiecki Favorit z silnikiem ILO 120, BMW R-35...(...) To cud że SHL się ostała..
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,1780.html


Temat: Zarejstrowanie umowa kupn itp
ubezpieczalnia , wydział komunikacji ) . Jeśli nie to można spokojnie przepisać umowę na niego . Kiedyś miałem Junaka , sprzedałem w zasadzie same papiery i chyba po 6 latach odezwał...
Źródło: enduro-adventure.com/forum/viewtopic.php?t=2710


Temat: [S] Motocykl WSK 175 za 350 zł
Ja bym sie zastanowił nad sprzedażą takiego motocykla , ja bym go odrestaurował , mała kosmetyka itp. ,a silnik można zawsze kupić , naprawić. Co do papierów to zawsze można załatwić. Takie motory nabierają wartości cenowej. Kiedys junaka można było kupić za 1000zl, teraz zapomnij o tym . Ja swojego Urala kupiłem za 1500 zł , a teraz wart jest około 5000...
Źródło: rainbow.spajda.pl/forum1/viewtopic.php?t=1424


Temat: Zebatka
cylindr?w itp. Og?lnie prawie wszystko zrobi? co jest z aluminium. Sprzedaz jest wysylkowa lub bezposrednia. Wysylka firm? kuriersko to koszt ok. 14 z?. A wiec taniocha, a czesci bed? u Ciebie...
Źródło: czcross.com/viewtopic.php?t=295


Temat: Namiar na cz?sci do waszych maszyn!!!
Pracuje w hurtowni czesci motocyklowych i rowerowych Almot kolo Zlotnik Kujawskich. Mamy w swojej ofercie czesci do Rometa, Simsona, Jawki, WSK, MZ, Jawa, Junak. Firma zajmuje sie takze produkcj? tlok?w (do kazdej maszynki prawie), zebatek, cylindr?w itp. Og?lnie prawie wszystko zrobi? co jest z aluminium. Sprzedaz jest wysylkowa lub bezposrednia. Wysylka firm? kuriersko to koszt ok. 14 z?. A wiec taniocha, a...
Źródło: czcross.com/viewtopic.php?t=336


Temat: Blokady rozrządu Renault 16V i 1.5 dci najtaniej
1965 roku naprawa chl formaty a 4 oraz orginał instrukcja obsługi motocykla junak rarytas 1961 wydanie drugie 97 ---stron propozycje cenowe sprzedam Pete_Snidal ins royal enfild i Bullet Service Guide ksiązki...
Źródło: moto-socho.pl/viewtopic.php?t=972


Temat: Nowy "Junak" :)
witam Jestem oficjalnym Autoryzowanym Dealerem motocykli JUNAK oraz skuterów FERRO www.motolizak.pl i uwieżcie bliziutko was Tak premiera Junaka 350 w maju . Już w sprzedaży posiadamy model Junaka 121 model 350 ... nazwiskiem za nowego Junaka. wiele elementów i podzespołów jest w nim japońskich polskich i oczywiście chińskich. W dzisiejszych czasach jest to nieuniknione aby można by było utrzymać się z ceną na ... mają do tego prawo. Firma ALmot od trzydziestu lat do dnia dzisiejszego produkuje części do junaka i wiele innych. więc jeśli nie oni to kto ? wielkie uznanie dla ALMOTU BRAWO Pozdrawiam NOWAKA I KOWALSKIEGO na naszym JUNAKU 2010 www.motolizak.pl
Źródło: moto-socho.pl/viewtopic.php?t=1442


Temat: : Sprzedam Junak M-10
Sprzedam motor Junak M-10 przerobiony na choppera kolor: fiolet metalik poj. 350 cm3 , rok produkcji 1963, data pierwszej rejestracji 1964.05.05, stan dobry, po regeneracji głowicy i całego praktycznie silnika w ... - sprzedaży, dowód rejestracyjny z ważnym przeglądem do końca 2002 roku oraz na bieżąco opłacam składkę OC. Junak posiada wiele detalów chromowanych, wydłużony przód z oryginalnym kołem oraz z tyłu szprychowanym...
Źródło: forum.olecko.info/viewtopic.php?t=721


Temat: dziń dybry
Koledzy iż49 to piekna maszynka ,junaka tyz miałem ale 25 lot temu a teraz mam iża i mz 250/1.i musicie przyznać że to tyz piekny eksponat :!:jedna mz mam na żółtych blachachdruga w remoncie. A jesli chodzi o iża brakuje mi tylnia lampa do jerzyka 49 może ktoś to ma na sprzedaż. Marek.
Źródło: izhmoto.pl/viewtopic.php?t=332


Temat: Pannonia T5-romont i chromowanie
Jeśli ktoś z głową używa takich motocykli to one odwdzieczaja sie swoja dluga i bezproblemowa eksploatacja. Przed Pannonia ojciec mial Junaka ktory rowniez niebyl zly lecz jeden raz zawiodl go na trasie Kedzierzyn-Skarżysko Kamienna i to zadecydowalo o jego sprzedazy. Dla mnie moja Pannonia jest bezcenna ze wzgledow sentymentalnych i jej historii a i chociazby z tego wzgledu,ze starsi ludzie przypominaja sobie...
Źródło: sor.krapkowice.net/forum/viewtopic.php?t=861


Temat: Lefaucheux Hahndoppelflinte Patent 1848
... z 2,5 litrowym silnikiem ośmiocylindrowym (821 szt.). Ten samochód jeszcze posiadam, ale z silnikiem z modelu R 150. Piszę "jeszcze" ponieważ jestem w trakcie sprzedaży go do źródeł, czyli do Szczecina....
Źródło: 212.122.221.133/viewtopic.php?t=17628


Temat: JAKIE WYCHODZIŁY KOLORY SYRENKI
poprostu robie spis, staram sie okreslic jaknajwiecej szczegołów daty produkcji miejsca sprzedazy itp... jakies informacje juz sie klaruja wiec czasem moge pomoc, ale jesli to tajemnica to... pierw celem było uzupełnienie rocznika z glinkin(konczy sie na 72 ) a teraz mysle czy moze uda zrobic sie cos takiego: http://www.junak.riders.pl/NEUES/t_zmiany.htm niemowiac juz o: http://www.junak.net/nowa...php?junak=jacot takiego czegos bez danych od uzytkowników nieda sie zrobic...
Źródło: syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9933


Temat: Junak,junak z koszem avo sport oraz osa
Te pojazdy będą na sprzedaż na wiosnę,są własnością starszego motocyklisty z którym dzisiaj rozmawiałem,mankamentem będzie wysoka cena. P.S Ostry ja ciebie znam i pozdrawiam.
Źródło: retroforum.fora.pl/a/a,224.html


Temat: SHL M11 PAPIERY
... raz z jakimś kwitkiem z Junaka(chyba zapłaty podatku drogowego) do Urzędu w Pszczynie bez problemu uzyskałem wpis:"pojazd zarejestrowany na xx-xxx figuruje w tutejszej ewidencji zarejestrowany na xxxx". Reszta logish co robić,nie?...
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,1844.html


Temat: Nowa Rada Miejska
... powierzchnia komercyjna - świetne miejsce na knajpy, oddziały czy filie banków, markowe sklepy, a z drugiej możliwość sprzedaży eleganckich apartamentów. Nadmienię, iż na Śląsku rekonstrukcja zabudowy śródmiejskiej jest bardzo popularna i...
Źródło: forumglubczyckareaktywacja.fora.pl/a/a,221.html


Temat: Jestem tu nowy
... nic, ale po drugim ogłoszeni jest chyba z 30 ofert sprzedaży, są ponoc na chodzie są też padaczki. Kochani jadę przed świętami w środę mam zamiar przywieśc 4 sztuki bo więcej...
Źródło: izhmoto.pl/viewtopic.php?t=990


Temat: XIX zlot motocykli Radawa
tanio w naszej okolicy tutaj.Włozył w niego 9 tyś, ale i tak zauważyłem że ma m.in przedni klosz dzisiejszy, tą badziewną osłone stacyjki, tylna lampa itp ogólnie to zachorowałem na Junaka ... ma bardzo fajny jak pyka sobie Soldyy to widziałeś tego SantoSa od tego Junaka gdzieś na zlocie czy relacje gdzieś czytałeś ? tutaj jeszcze foto które znalazłem od tego gościa co ... odpowiedziałem ze nie jest na sprzedaż, jeszcze próbował mnie namówić ale nic nie wskurał . Słyszałem również hasło gdy prowadziłem ją, " na takim motorku zaczynałem " albo " miałem taką,...
Źródło: wskonline.fora.pl/a/a,4059.html




Szablon by Sliffka (© Artwoman- biżuteria autorska)