Artwoman- biżuteria autorska

Temat: poczta wychodzaca
Bo zupa była za słona więc, mirq nasmarował/a: Oczywiscie s/mua/mta mialem na mysli klienta ... pelny komunikat: Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:84.38.208.5] DNS zobacz strone http://profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / DNS error - see http://profil.wp.pl/bulk_email_policy.html', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu: 0x800CCC69 Na dzień dobry popraw sobie to: #v+ [lcf@heaven ~]$ host 84.38.208.5 5.208.38.84.in-addr.arpa domain name pointer 5.208.38.84.otvk.pl. [lcf@heaven ~]$ host 5.208.38.84.otvk.pl Host 5.208.38.84.otvk.pl not found: 3(NXDOMAIN) #v- ps. Tnij sygnaturki.
Źródło: topranking.pl/1310/33,poczta,wychodzaca.php



Temat: blad Outlooka
Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'pop3.wp.pl', Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800C0130 Co robic aby przywrocic chociaz na kompie A mozliwosc odbierania poczty? Prosze o odpowiedz na moje konto. Z gory wielkie dzieki Seiller seil@poczta.onet.pl
Źródło: topranking.pl/1313/blad,outlooka.php


Temat: POCZTA!!
Siema, cos ostanio nie moge w ogole sciagac poczty przez outlooka cos takiego mi sie ciagle wyswietla!! i nie wiem co mam zrobic, Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl (1)', Serwer: 'pop3.wp.pl', Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800C013E kurde, nie wiem co to jest, na innym kompie wszystko ok, nic nie robilem u siebie w PCecie, wiec nie wiem...
Źródło: topranking.pl/1313/95,poczta.php


Temat: POCZTA!!
Piotr K. napisał(a): Siema, cos ostanio nie moge w ogole sciagac poczty przez outlooka cos takiego mi sie ciagle wyswietla!! i nie wiem co mam zrobic, Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl (1)', Serwer: 'pop3.wp.pl', Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800C013E kurde, nie wiem co to jest, na innym kompie wszystko ok, nic nie robilem u siebie w PCecie,...
Źródło: topranking.pl/1313/95,poczta.php


Temat: Błąd wysyłania poczty
Witam, Od jakiś 2 tygodni mam problemy z wysyłaniem poczty w programie Outlook.   Zmieniłm program na Outlook Express i przy pierwszej próbie wysłania   wywala taki błąd: Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl',   Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '554 listed in Habeas BlockList, go   away', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 554, Numer   błędu: 0x800CCC6F Ponowienie próby wysyłanie skutkuje wysłaniem poczty. Konto na WP.   Wszystkie ustawienia są prawidłowe, uwierzytelnianie też jest zaznaczone.   W Mozilli też próbowałem wysyłać, ale coś nie idzie. Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi podpowiedzieć w czym tkwi błąd?? Dziękuję i pozdrawiam. Olek
Źródło: topranking.pl/1313/blad,wysylania,poczty.php


Temat: Błąd wysyłania poczty
Olek napisał(a): Witam, Od jakiś 2 tygodni mam problemy z wysyłaniem poczty w programie Outlook.   Zmieniłm program na Outlook Express i przy pierwszej próbie wysłania   wywala taki błąd: Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl',   Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '554 listed in Habeas BlockList, go   away', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 554, Numer   błędu: 0x800CCC6F Ponowienie próby wysyłanie skutkuje wysłaniem poczty. Konto na WP.   Wszystkie ustawienia są prawidłowe, uwierzytelnianie też jest zaznaczone.   W Mozilli też próbowałem wysyłać, ale coś nie idzie. Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi podpowiedzieć w czym tkwi błąd?? Dziękuję i pozdrawiam. Olek Jak widać gołym okiem "554 listed in Habeas BlockList"
Źródło: topranking.pl/1313/blad,wysylania,poczty.php


Temat: Błąd wysyłania poczty
Osoba podpisana jako Markus Sprungk <mspru@gmail.comw artykule <news:18wsi55000mcd$.14nyir6xfxdnd$.dlg@40tude.netpisze: Olek napisał(a): | Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', | Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '554 listed in Habeas BlockList, go | away', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 554, Numer | błędu: 0x800CCC6F | Ponowienie próby wysyłanie skutkuje wysłaniem poczty. Jak widać gołym okiem "554 listed in Habeas BlockList" Ponieważ powtórka pomaga,...
Źródło: topranking.pl/1313/blad,wysylania,poczty.php


Temat: problem z odbieraniem poczty
Od paru dni podczas odbierania poczty zaczął mi się pojawiać następujący błąd: Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'marcin.zygadlo', Serwer: 'pop3.wp.pl', Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800C013E Outlook łączy się z serwerem, pobiera listę wiadomości i wtym momencie lipa wyskakuje ten bląd i nie odbiera poczty. Czemu? dzieki za pomoc Zygi
Źródło: topranking.pl/1371/problem,z,odbieraniem,poczty.php


Temat: WP filtruje wlasnych klientow ?
Kolega ma konto na WP a łaczy sie jak widac z tepsianego dsla. i przy probie wyslania poczty z konta na wp.pl dostal takie cos: Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:83.24.173.148] Twoj adres IP znajduje sie na publicznej czarnej liscie - zobacz strone http://dsbl.org/listing?83.24.173.148 oraz http://profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / your IP address is blacklisted - see http://dsbl.org/listing?83.24.173.148 and http://profil.wp.pl/bulk_email_policy.html', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu: 0x800CCC69 czyzby wp filtrowała poczte wychodzacą swoich klientow mimo autoryzacji ?
Źródło: topranking.pl/1542/wp,filtruje,wlasnych,klientow.php


Temat: WP filtruje wlasnych klientow ?
Arni wrote: Kolega ma konto na WP a łaczy sie jak widac z tepsianego dsla. i przy probie wyslania poczty z konta na wp.pl dostal takie cos: Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:83.24.173.148] Twoj adres IP znajduje sie na publicznej czarnej liscie - zobacz strone http://dsbl.org/listing?83.24.173.148 oraz http://profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / your IP address is blacklisted - see http://dsbl.org/listing?83.24.173.148 and http://profil.wp.pl/bulk_email_policy.html', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu: 0x800CCC69 czyzby wp filtrowała poczte wychodzacą swoich klientow mimo autoryzacji ? A używał SMTP AUTH przy wysyłce?...
Źródło: topranking.pl/1542/wp,filtruje,wlasnych,klientow.php


Temat: Nowe trendy na WP?
Witam Czy ja cos przeoczylem, czy na WP ktos czegos nie przemyslal do konca? Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:x.x.x.x] Twoj adres IP znajduje sie na publicznej czarnej liscie CBL - zobacz strone http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=x.x.x.x oraz http://profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / your IP address is blacklisted - see http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=x.x.x.x and http://profil.wp.pl/bulk_email_policy.html', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu: 0x800CCC69 Dodam ze x.x.x.x to adres routera. Klient za NAT-em nie moze sie nawet zautoryzowac.Platne konto na WP. Wszystko rozumiem, ale czy umieszczanie RBL-a CBL w smtpd_client_restrictions przed autoryzacja...
Źródło: topranking.pl/1542/nowe,trendy,na,wp.php


Temat: Nowe trendy na WP?
Sebastian Juźwiuk napisał(a): Witam Czy ja cos przeoczylem, czy na WP ktos czegos nie przemyslal do konca? Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:x.x.x.x] Twoj adres IP znajduje sie na publicznej czarnej liscie CBL - zobacz strone http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=x.x.x.x oraz http://profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / your IP address is blacklisted - see http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=x.x.x.x and http://profil.wp.pl/bulk_email_policy.html', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu: 0x800CCC69 Dodam ze x.x.x.x to adres routera. Klient za NAT-em nie moze sie nawet zautoryzowac.Platne konto na WP. Wszystko rozumiem, ale czy umieszczanie RBL-a CBL w smtpd_client_restrictions przed autoryzacja to nie przesada? i teraz pytanie -co zrobi admin (nie user tylko admin) takiego ruterka? jak długo IP będzie gniło w CBL? i czy taka konfiguracja wp.pl pomoże...
Źródło: topranking.pl/1542/nowe,trendy,na,wp.php


Temat: Nowe trendy na WP?
Sebastian Juźwiuk <s@iig.plwrites: Czy ja cos przeoczylem, czy na WP ktos czegos nie przemyslal do konca? Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:x.x.x.x] Twoj adres IP znajduje sie na publicznej czarnej liscie CBL - zobacz strone http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=x.x.x.x oraz http://profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / your IP address is blacklisted - see http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=x.x.x.x and http://profil.wp.pl/bulk_email_policy.html', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu: 0x800CCC69 Dodam ze x.x.x.x to adres routera. Klient za NAT-em nie moze sie nawet zautoryzowac.Platne konto na WP. Wszystko rozumiem, ale czy umieszczanie RBL-a CBL w smtpd_client_restrictions przed autoryzacja to nie przesada? Jeśli nawet to bardzo niewielka ale w duchu sugerowanych zmian polityki (*przyjamniej* dla operatorów darmowych kont mailowych). Przesadą byłoby dopiero blokowanie przed autoryzacją za bycie na...
Źródło: topranking.pl/1542/nowe,trendy,na,wp.php


Temat: Problemy z outlockiem
Problemy z outlockiem Na początku było ok. Miałem 4 konta w outlocku (interia, wp, gazeta, panorama). Kiedy wykasowałem te wp, 3 pozostałe działały ok. Jednak moje ździwienie zaczęło się kiedy nie przychodziły maile. Wszedłem na samą tylko interie (na stronę)i miałem 16 maili!!!! Outlock sprawdzając pocztę mówił że nic nie ma! A tu 16. Po usiunięciu konta z outlocka i założenia go ponownie już było ok. Poczta dochodziła. Jednak teraz nie mogę wysylać maili. Pasek wysyłający ledwo się ruszy, prawie do końca zjedzie lub do połowy i taki komentarz: Wystąpił nieznany błąd. Temat 'test', Konto: 'poczta.interia.pl', Serwer: '127.0.0.1', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '451 Error while writing spool file', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 451, Numer błędu: 0x800CCC6A To samo dzieje sie z resztą kont! Nie mogę wysyłać maili z outlocka (ze stron mogę). Kasowałem i zakładałem już 4 czy więcej razy konta. Nie mam pojęcia co to może być. Wszystkie ustawienia (pop3, smtp...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37,13228775,13228775,Problemy_z_outlockiem.html


Temat: IP na czarnej liście - help!
> Komunikat jest Outlooka, czy jakiegos zewnetrznego programu? - tak > Czy mozesz wysylac maile bez problemu ze stron www(oczywisce z konta z ktorego > teraz wysylasz)? - tak > Czy mozesz wysylac bez problemy maile z innych programow pocztowych? - nie korzystam z innych programów pocztowych > Czy to sie dzieje na kazdym koncie pocztowym? - tak > Czy masz stale IP? - tak > Jaki dokladnie pojawia sie komunikat? - "Wystąpił nieznany błąd. Konto 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP. Odpowiedź serwera: '550 Twoj adres znajduje sie na czarnej liscie - zobacz strone dsbl.org.listing? (w tym miejscu jest mój IP) oraz profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html (dalej jest to samo po angielsku), Port: 25. Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu: 0x800CCC69" > Czy kontoaktowala sie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37,16056478,16056478,IP_na_czarnej_liscie_help_.html


Temat: Problem z wysłaniem maila
Problem z wysłaniem maila Witam. Mam konto pocztowe na Wp, chciałem dzis wysłac maila za pomoca outlooka Expresa , niestety nie moge tego zrobic pojawia mi się nastepujacy komunikat:Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:217.172.237.143] Twoj adres IP znajduje sie na publicznej czarnej liscie DSBL - zobacz strone dsbl.org/listing? 217.172.... oraz profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / your IP address...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37,78891293,78891293,Problem_z_wyslaniem_maila.html


Temat: Dziwny komunikat
Dziwny komunikat Nie mogę wysłać poczty, a wyskakuje taki komunikat. Co zrobić? Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:86.63.119.239] DNS zobacz strone profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / DNS...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37,62353159,62353159,Dziwny_komunikat.html


Temat: IP na czarnej liście-POMOCY
IP na czarnej liście-POMOCY Dziś pojawił mi się taki komunikat "Wystąpił nieznany błąd. Temat '', Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:81.190.109.187] Twoj adres IP znajduje sie na publicznej czarnej liscie DSBL - zobacz strone dsbl.org/listing?81.190.109.187 oraz profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / your IP address is blacklisted - see dsbl.org/listing?81.190.109.187 and profil.wp.pl/bulk_email_policy.html', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu:...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,68464672,68464672,IP_na_czarnej_liscie_POMOCY.html


Temat: Czy macie ten problem?
W Outlook Expressie pokazuje mi się komunikat: "Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'pop3.wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 [IP:85.219.158.13] DNS zobacz strone profil.wp.pl/polityka_antyspamowa.html / DNS error - see
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,28830646,28830646,Czy_macie_ten_problem_.html


Temat: Problem z odbieraniem wiadomosci w Outlook Express
Problem z odbieraniem wiadomosci w Outlook Express Witam Nie mogę odebrac wiadomości w Outlook Express tzn wiadomosci niby się odbierają a po pewnym czasie pojawia się komunikat Wystąpił nieznany błąd. Konto: 'xx', Serwer: 'pop3.wp.pl', Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800C0131kat Co to oznacza. Probowałem napraw programami narzędziowymi ale to nic nie pomaga. Mam Win 98 Se.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,40509412,40509412,Problem_z_odbieraniem_wiadomosci_w_Outlook_Express.html




Szablon by Sliffka (© Artwoman- biżuteria autorska)